tisdag 28 juli 2009

Möbler och annat Till Salu


Til salu: En spegelbyrå, avlutad med en gammal spegel. Signerade handtag. 800:-
-------------------------------------------------------------------------------------------
OVERHEAD SÅLD........................

OH-PROJEKTOR, Overhead. 300:-. Medföljande bord (ej med på bild)
Grejer jag har gjort med den klicka här. Schabloner Här så sätt igång och måla på väggar.
-------------------------------------------------------------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Åh,har letat efter en sådan här JÄTTE länge!Vet inte om jag har sökt på fel sidor,men första sidan jag sökte på nu så hoppade du fram.Har oxå haft dessa ideer som du har,men med mina barn!
    Är JÄTTE intresserad av att köpa denna av dig.Är den kvar så hör gärna av dig till mig.

    pluton_sweaa@msn.com

    MVH Ottilia

    SvaraRadera
  2. Tack för affären och ska följa din blogg och se vad du gör:)

    SvaraRadera